Thursday, July 2, 2015

Sweden at it's best

it doesn't get any better than this...summer is here and
I love it !
today I even had a little break on the beach on my bikeride home.
I was smart enough to bring my swimsuit along
after a while in the sun I even got in...
and out really fast !
 it was the first dip in the sea this summer but
I keep my fingers crossed for many more 


little more than halfway home...




dead but yet so beautiful


what little birdie lives in this house ?


talk about greenery


the coastline is the road I ride every morning and afternoon...not too bad ha?


time for a dip at our  favourite spot...


 in I go !! and out I went....
brrrr

hope your evening is as beautiful as ours


#Sweden#nature#sea#beach#








1 comment:

  1. Hej Susanna,
    Mitt namn är Emelie Zetterblom, boende i Stockholm. Vilka härliga och stämningsfulla bilder du lägger upp i din blogg 😍
    (Sökte på indian printing blocks och fick upp ett av dina tidigare inlägg)
    Just nu är jag väldigt intresserad av indiska stämplar och letar efter platser, hemsidor där jag skulle kunna köpa dessa, tyvärr har jag ingen resa till Indien inbokad så det får bli genom kontakter eller hemsidor.
    Vet du möjligen vart jag skulle kunna fp tag på dessa indian printing blicks? Mönster, storlek och form har egentligen ingen betydelse, men inte allt för stora för att det ska gå och använda de till leran.

    Har du några tips?

    Mvh

    Emelie Zetterblom
    emelie.zetterblo @gmail.com
    070-7880718

    ReplyDelete